Bugg

Hejsan! Förövrigt så suger ÖMSA, men jag ska faktiskt vara ärlig och säga att jag har fått ganska mycket gjort ;)

Igår startade dagen med en film i aulan, "Mitt liv som hund" tror jag att den hette? Efter den var det lite "filmsnack" i klassrummet. Efter det var det lunch. Efter lunchen hade jag svenska, jag läste i min camilla läckberg bok och på sista lektionen hade jag..... jag minns inte nu :O

Idag började jag dagen med BILD. Jag blev nästan klar med mitt mönster, så det var gutt. Efter det hade jag NO, sen var det lunch och efter den skulle klassen på buggkurs. Vi måste ju kunna det eftersom att vi ska dansa det på 50-talsdagen (kul... inte) Sista lektionen hade jag svenska igen.

Nu har jag precis kommit hem från farmor och farfar och nu ska jag nog duscha, eller ja, snart iaf..

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0