Beautiful voice

Hejsan. Dagen började med nationella prov i biologi och jag kan ju bara säga att jag FAILADE totalt, bara så alla vet det. No-provet varade i tre timmar -.- skoj! Man var ju lagom pigg resten av dagen, NOOT.

Det är många som säger att jag kan sjunga bra och har en fin sångröst. Jag vet inte riktigt om jag själv håller med om det, men om det uppskattas av andra så får jag helt enkelt acceptera det. Jag har alltid tyckt att det har varit kul att sjunga och tro det eller ej, men jag har sjungit i kör när jag var liten. Jag började nog redan vid fyra-fem års ålder och slutade kanske vid 10-11 års ålder? Så jag har ju sjungit några år, men det var ju när jag var liten och sen dess har jag bara sjungit i duschen, på mitt rum och lite grann på musiken i skolan. Snart är det "juniyra" på skolan. Det är som ett öppet hus när alla får komma dit med sina föräldrar och även de nya sjuorna. Min vän Cajsa ska kanske ställa upp med att sjunga "himlen är oskyldigt blå" och jag funderar på att joina henne. Men jag vet inte.. Jag skulle nog bli riktigt nervös innan och jag vet inte om jag pallar det.. Det är ju ingen härlig känsla att vara nervös precis. Men jag får se.....


hittade en gammal bild på mig när jag sjunger på wii...
Ska jag våga eller inte, vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: vic

KLART ;) våga du ;P

2010-05-05 @ 18:44:24
URL: http://vickecrazy.blogg.se/
Postat av: Mammi

Klart att du vågar!!! <3<3<3

2010-05-05 @ 18:50:03
Postat av: Anonym

Klart att du vågar!!! <3<3<3

2010-05-05 @ 18:51:06
Postat av: Emilia

våga! våga! våga! hehe

2010-05-06 @ 10:58:59
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0