The sun is shining

Idag har solen lyst hela dagen och det har varit en klarblå himmel. Underbart!

Idag var det ju skola. Först hade vi elevensval och jag har musik. Vi satte vår låt ;) Walking on sunshine, haha passar perfekt till denna underbara dag! Efter elevnsval var det språkval ;) där hade vi mest muntliga övningar idag, vilket var kul. Efter det var det musik (igen för mig, hihi). Vi valde nya instrument till nästa bandspel. Jag valde trummor och keyboard. Sedan var det lunch... Rotmos liksom... Blä. Sedan hade vi en liten "håltimme" Sedan hade vi so och vi skulle ha redovisat, men vår lärare sjukskrev sig igen :)  Så istället så övade vi på att prata inför publik, så vi skulle intervjuva varandra två och två. Hihi det var faktiskt ganska kul :). Efter so:n var det engelska och jag vill inte prata så mycket om det... Jag är rädd för min engelskalärare, haha och jag hörde att den andra engelskaläraren som också är vår ena klassföreståndare hade slängt ut sig själv från lektionen xD hahahahaha!!! Fan vad kul :) Jag skulle varit där....

I eftermiddag har jag hunnit med att skriva en ny insädare istället för den andra jag skrev... Jag tyckte inte den blev bra (bara så ni vet så är det ingen "riktig" insändare, det är svenskaarbete) och sen har jag målat naglarna igen :). Nu gör jag inget speciellt. Ska nog duscha snart och ta en huvudvärkstablett..

Bye :)


åhh, lille kathy :)


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0