Off

Jo jag vet... Jag har varit lite OFF denna veckan, men jag har inte haft tid.. Jag tänkte ta en liten resumé på de dagar som har gått nu.

Måndag: Hände inget speciellt... Vi började med strykning och tvättning på hemkunskapen. På so:n började vi med Nordamerika. Sedan var det väl inget speciellt.. En seg dag helt enkelt...

Tisdag: Nationella prov i engelska hela morgonen. Både läs- och hörförståelse. Jag var hypernervös innan men det gick över sen. Det var inte så farligt som jag trodde :) Sedan på sista lektikonen som är idrott hade vi styrka som Ted och Jesper höll i... Idag så kan jag knappt röra mig.. Så ni förstår nog att det var jobbigt :)

Onsdag (idag): På elevensval fortsatte vi med Proud Mary... Det gick kanske inte så jättebra.. Jag var ganska trött även fast jag var duktig och la mig vid nio igår.. Senare på dagen hade vi ju musik igen där jag spelar trummor. Jag skulle försöka lära mig ett nytt komp, men det gick åt helvete.. -.- och imorgon är det studiedag och jag är lycklig :D




Hihi här är lite bilder från idrotten innan vi blev "torterade" av Ted & Jesper ( bilderna lånade av lovisa)

hih ni får en bild från volleybollen i höstas med :D


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0