My week

Hejsan.. Lite bad update, men nu kommer det en liten sammanfattad text om de dagar som gått.

Igår började dagen med nationellt prov i engelska (uppsats). Enligt mig så gick den rent ut sagt åt helvete! Det var riktigt pinsamt att lämna in den sen.. Resten av dagen var seeeeeeeeeeeeg.....

Idag så började dagen med muntligt nationellt prov i svenska. Jag var sjukt nervös innan. Den första texten som vi lyssnade på var inte speciellt svår, men den andra däremot var mycket svårare! Det var helt sjukt..............

Just nu sitter jag här och degar... Jag är jättetrött och jag ser inte fram emot dagen imorgon. Visst det är fredag, men skoldagen är riktigt tråkig och seeeeeeg!

Nu orkar jag inte mer, ha det bra! Bye


haha, en mobbad bild från avslutningen i åttan... mohahah


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0