Kalas

Hejsan! Morfar fyller 62 år idag och vi har precis firat honom lite. Just nu sitter jag vid morfars nya apple dator. Jag fattar inte speciellt mycket eftersom att jag inte är van vid den här typen av dator ;) Morfar åkte precis iväg till kyrkan och jag längtar tills han kommer hem så jag kan peta på hans iphone!♥ Åh, jag vill så gärna ha en iphone!!! En precis likadan som morfar.... (han är min förebild!!!) hahah jag antar att becca och emelie vet vad jag syftar på i detta läget :)
Webcamen är ganska kul på den här datorn, men inte lika kul som innan för nu har ju windows snott de flesta effekterna, men det är ändå lite kul för det finns ju många andra effekter som inte windows har... Än så länge iallafall. Nu ska jag slänga i mig lite skumbollar, mohahhha! Bye
hmmm, wired picture :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah dom effekterna är dom bästa :D

2010-03-31 @ 20:45:26
URL: http://emelienordquist.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0