Friday!

Äntligen fredag! Jag trodde aldrig att veckan skulle ta slut -.- . Men veckan har ändå varit ganska rolig, men den har gått otroligt sakta ändå.... Nästa vecka har jag TVÅ nationella prov i engelska (nervös!).. Usch, jag hatar nationella prov, men jag vet iallafall att jag klarade de svenska nationella proven (GLAD).

Just nu sitter jag och dricker en drick-yoghurt, mums! Det var VÄLDIGT längesedan jag drack det sist och jag vill ha en iphone! Jag är så sugen på något nytt just nu! Visst jag är ju jättenöjd med den mobilen som jag har nu, men jag har ju snart haft den i ett och ett halvt år och den börjar bli lite sliten nu. Jag vill ha en IPHONE och på söndag så ska ju Vicke köpa en ny.... Avis, men hon ska ändå inte ha en iphone, hihi.


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0