..

Skönt med helg nu asså! Jag trodde att jag skulle dö vissa gånger idag, men jag överlevde. Vilket var bra. 

För en stund sedan kollade jag tillsammans med min syster igenom en massa kort på när jag var liten, vi måste hitta ett för Vicke gör en skylt i slöjden till min avslutning i juni. Jag vet att mamma tycker att det är för mycket "studenten" och det kan jag hålla med om... Men jag tycker att det är lite småkul med skyltar, hihi och hur ska jag annars hitta min familj på skolgården när jag kommer ut från aulan? Aja, vi hittade iallafall tre kort som skulle kunna funka... Det var lite svårt eftersom att jag inte hade hår på huvudet förrens jag var TRE år så jag ser ju ut som en kille på de flesta korten...... Men nu har vi ju tre att välja mellan... Hmm detta kommer att bli svårt, men aja.. Det är ju ett tag till :)


nu tycker jag att snön kan försvinna liiite fortare...


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0