...

Jag kom hem från skolan för cirka en halvtimme sedan.. Usch det var en jobbig dag idag. Jag var såå trött och nu är det så skönt att vara hemma igen.

Just nu jobbar jag med NO, men det finns ingen information??!!!! Jag jobbar om kastrering (på män) men det ända man hittar är kastrering på djur... Jag har hittat lite information om kastrering på Wikipedia, men inte mycket. Det ända jag har fått i ihop är sju rader, SJU RADER!!!! Åhh jag blir tokig!!! Jag får väl härda ut..... Nu ska jag tröstäta mina aladdinhjärtan som jag fick av mormor igår efter som att jag hade namnsdag. Maria stod det på almenackan...



hmm, ett och ett halvt år sedan....


Kommentarer
Postat av: jessica

prova att söka på sterilisering istället eller manlig sterilisering

2010-03-02 @ 10:19:13

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0