The end of 9d2

Jag är sjukt trött nu alltså. Jag sov sammanlagt kanske en kvart på skolan inatt.. Kul. Jag skulle egentligen sovit över hos malin ikväll, men jag sover nog hemma istället så jag får vila ut mig ordentligt för morgondagen då jag slutar nian :D

Idag har det varit utspark för oss nior och skolavslutning för sjuorna och åttorna. Vi kom på delad 2:a plats på utsparken, go 9d2!

Nu ska jag snart på dra och kolla på Vicke som slutar sexan nu ikväll. Det ska bli kul och sen blir det att stryka klänningen och fixa rosorna ;)

Vi hörs imon och jag lovar att det kommer att bli mycket bilder!


nu äre slut på gamla tider, ja nu är det färdigt inom kort
nu ska hela rasket sluta, nu ska hela rasket bort
så jag tar farväl och stora tårar rullar från min kind
ja nu äre slut på gamla tider, nu ska 9d2 i himlen in!
</3


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0