SO-arbete suger..

Åhh vad jag hatar so just nu! Det jävla arbetet ska vara klart imorgon, men great. Det kommer jag aldrig att hinna.
Jag har precis blivit klar med avhandlingen, nu har jag bara framsida, innehållsförteckning, inledning, diskussion och källförteckning kvar. Om jag har en sån jäkla röta så hinner jag kanske klart på lektionen imorgon. Jag har ju glömt instruktionspappret i skolan så jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop diskussionen...

Bara så ni vet så kommer inte Kreta-bilderna på ett bra tag vill jag lova. Det är så mycket att göra i skolan just nu, men dagarna från torsdag och framåt så är jag klar med allting som behöver lämnas in, så då har jag nog tid över för att ladda upp allt. Eller ja, det mesta iallafall.

Nu när jag är klar med avhandlingen ska jag nog sätta ihop en framsida och sedan ska jag bada i poolen.
Vi hörs!


ni får en liten kretabild som smakprov nu haha :)
jag och nattis utanför hotellet :*

Oj juste! höll nästan på att glömma att vi kommer att få våra avslutningströjor imon:D:D wiho!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0