Pizza kanske?

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid...
I måndags stannade jag kvar i skolan eftersom att det var juniyra på kvällen och jag skulle sjunga tillsammans med cajsa. Jag var grymt nervös innan, haha jag skakade hela tiden under låten, haha. Men det gick bra ;)
Igår så började fotbollstuneringen i skolan för oss nior. Det gick väl sådär för vår klass, men vi gick vidare och har en chans att vinna i finalen.
På eftermiddagen var det melodifestival som var förvånadsvärt seriös i år :O Det brukar mest vara oseriösa låtar som är med, men danne, dardan och jesper vann ju såklart med sin låt PIZZA som var helt sjukt bra ;) På kvällen så hade vi vår klassens dag som egentligen ska vara idag, men eftersom att vi hade den igår så är vi lediga idag. Vi paddlade från kalmar kanotklubb till slottet för att grilla. På vägen dit och tillbaka så blev det endel vattenkrig, gud vad blöt jag var och gud vad jag frös, men vi hade så jäkla kul :)
Ikväll blir det att sova på skolan och imorgon är det utspark för oss nior, wihoo och på fredag är det avslutning. Nu får ni se två härliga klipp ;)



juniyran


melodifestivalen och mobba inte mitt skratt, haha xD


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0