Orientering

Har inget för mig så jag skriver ett inlägg om dagen som gått.
Det började med att jag cyklade ner till Malin för att ta sällskap till skolan där vi skulle ta bussen till Saxnäs. Vid Runsbäck stannar busschauffören bussen för att några har tryck på "stoppknappen" några gånger. Han blir verkligen jättearg och hotar med att ge en kille en örfil om han inte säger vem det va... Så patetiskt.. Mycket dåligt uppförande av en busschaufför tycker jag, men man behöver ju inte göra en sån liten sak till en sån stor grej. Men aja. När vi kom fram till Saxnäs fick vi information och sen var det dags att springa. Jag sprang med Matilda & Cajsa A. Det gick faktiskt ganska bra, vi kom in på 45 min, haha den tiden sög, men vi fick iaf ihop alla stämplar. Sedan var det dags för lunch och det blev grillad korv med bröd, sen var det dags att springa runda nummer två som gick åt helvete... Vi tappade bort oss och missade en stämpel och kom in på en urusel tid.... Men jag måste bara säga att vi hade ganska kul ändå, trots att det var jättekallt ute och att vi tappade bort oss. En hyfsat bra dag iallafall.
Jag ska kanske ut och gå med Malin sen om det slutar att regna. Jag får hålla tummarna. Vi hörs, bye :)

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0