Hot stuff's goin' out!

Wihho! Våra avslutningströjor och byxor har äntligen kommit! :D haha jag är så lycklig XD Tro det eller ej, men jag har varit såå avundsjuk på alla tidigare nior med sånna här tröjor, haha fånigt ju ? Men nu har jag min egen, mohahaha.
Tröjorna är grisrosa med svart text och mjukisbyxorna är svarta med vit text (man kunde även välja rosa om man ville det)
Efter kvällsmaten ska jag plugga in hörsel och reflektion eftersom att jag tydligen inte blev godkänd på dom delarna av no-provet -.- men det är ju bra att det inte är så mkt som jag behöver plugga in iallafall.
På torsdag har jag typ gjort min sista läxa någonsin i grundskolan, känns bra samtidigt som det känns lite konstigt, haha :) Nu ska jag busa lite med Stella som nu har ett nytt smeknamn, "jesus barnet" xD
bye!


<-- framsida baksida -->

yiiihaaaa ;)


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0