Himlen är oskyldigt blå

Japp, idag har jag övat med Cajsa till juniyran som är på måndag (nerrvöst!). Fast egentligen.. Vad ska jag vara nervös för? Det är ju typ bara sexorna och deras föräldrar som är där.. Eller ja, en stor del iallafall. Så skitsamma. Jag ska ju framträda med mitt dansband Ulla-Brittaz på melodifestivalen också. Det är nästan ännu värre eftersom att vi har skrivit låten själva och den är urtönig, haha :P Det kommer att bli kul och vår låt heter Ulla-Britta, bara så ni vet, haha XD så fånigt.....

Imorgon är det orientering för alla nior på Saxnäs. Jag tror att det kommer gå jättebra eftersom att vi aldrig har ORIENTERAT någon gång under högstadiet...... Känns bra alltså. Jag kommer att orientera tillsammans med Matilda iallafall och vi båda satsar på ett VG, men vi får helt enkelt se hur det blir med de ;)

Nu vid åtta ska jag kolla på mamma, pappa, barn som går på SF-kanalen, det ska bli kul eftersom att jag inte har sett den filmen på ett bra tag nu. På tal om åtta så är det bara ÅTTA dagar kvar tills jag slutar NIAN, viihoo!


matilda & jag i slutet på sjuan ;)


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0