Hem Ljuva Hem

Hejsan allihopa! Det var ett litet tag sen nu. Jag vill bara säga att jag har haft en underbar vecka på Kreta, det kunde bara inte bli bättre. Termometern har stått på 30+ hela veckan, really nice. Bilder kommer att komma någon gång under helgen när jag får tid över. Jag fick reda på att jag ska ha ett arbete klart på måndag som jag knappt ens har börjat med, hahah, great! XD Men aja..

Just nu är jag arg för att jag har blivit förskyld och för att jag är värsta svullen i kinden :/ jag har tydligen legat och bitit mig där en hel natt, really great. Jag kan knappt tugga någonting alls... Åhh man blir inte mer än iriterad på sådant. Snart ska jag och Vicke cykla ner till Malin för att sedan cykla vidare mot skolans aula. Det är talangjakt där ikväll och det vill man bara inte MISSA.

Aja nu vet ni att jag lever. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: jennifer

ta en bild på dig för jag vill se dig din bruna jävel :D sen måste jag fråga dig en sak, för emma och jag har skrivit om dig i våran låt och vi behöver veta om det är okej :D hihi puss :*

2010-06-03 @ 16:52:34
URL: http://jennnufer.blogg.se/
Postat av: Emilia

men hallå! du kan ju inte vänta med bilder doofus!! upp med dom!!



(kram också då)

2010-06-04 @ 09:58:53
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0