Galet rolig dag

Idag var jag hemma hos min kära vän Elin.
Det hela började med att vi cyklade från Mörbylånga i stekhet sol och motvind.... Jag trodde att jag skulle dö några gånger, men vet ni va? Det gjorde jag inte! Hahaha.
När vi äntligen kom fram till Elins hus sprang vi in och drack jättemycket.. Gud så törstig jag var alltså.
Sen gick vi till Stiftsgården och köpte glass och alltså snacka om dåligt! De hade bara en glass sort kvar?! WTF, jag fick typ damp, men det var den där smarties-glassen så det var ändå rätt okej. När vi kom tillbaka och hade ätit upp glassen rotade vi fram hängmattan och hängde upp den, sen rotade vi fram grillen och grillade...
Elins syster Mimmi hade två kompisar hemma också, så det blev en hel del skratt, hahaha! Sjukt roligt var det. Fast det roligaste var när Elina spillde jordgubbar på duken och det var bara jag och hon som såg det. Sen när vi hade skrattat jättelänge upptäckte jag att jag också hade spillt jordgubbar på duken och då skrattade vi ännu mer XD Fem minuter senare säger Elin (som fortfarande var ovetande) att om vi spiller jordgubbar på duken dödar hennes mamma oss och då skrattar vi hur mycket som helst!! Hahahah, det var lätt roligast ;) Nu ska jag ut och gå liten sväng med Malin, hörs ;)



dampful bild på Elin och mig, ha ha :)


Kommentarer
Postat av: sofie

dödade hennes mamma henne sen? :D och fick elin veta ngt? :D

2010-07-10 @ 10:01:06

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0