Beslutsångest

Jaha då är snart den första dagen på sommarlovet slut... Jag måste bara säga att det är så skönt med sommarlov. Känslan av att somna en söndagskväll utan ångest var riktigt skön. Idag vaknade jag vid halv elva av att pappa ringde och sa att det åskade i Kalmar. Han sa till mig att jag skulle dra ut ett antal sladdar här hemma ifall det skulle börja åska här med, men det gjorde det aldrig. Gött.

För någon timme sen satt jag och kollade i en tidning från mediamarkt, teknik-nörd som jag är bläddrar jag fram till sidan med systemkameror. Jag har varit lite sugen på en nikon d3000 sedan i höstas, men hade inte pengar till det och jag visste att jag inte skulle få den i julklapp. Nu på sista tiden har jag velat ha en iphone mer än något annat, men iphone är ju så dyrt, jag vet redan att ´jag inte kommer att få råd till den. Men aja tillbaka till sidan i mediamarkt tidiningen. Tror ni inte att jag ser en nikon d3000 för 3990 kr!!! Jag har råd med den eftersom att jag fick 3900 kr sammanlagt efter avslutningen. Så nu har jag beslutsångest.. Ska jag köra på systemkameran eller fortsätta spara till en iphone? Hmm...



VS


Kommentarer
Postat av: Emilia

men kameran så klart!! jag menar lägga så mö på en telefon, crazy!



kram!!

2010-06-21 @ 20:32:39

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0