Solen är tillbaka!

Åh vad härligt det var att vakna upp i ett ljust rum igen! Efter tre non-stop regniga dagar så var det såå skönt att äntligen få se solen! :)
Jag är så sugen på att spela the sims 2 så det finns inte! Åhh jag längtar tills Emilia kommer hem med mitt the sims 2 spel, haha :) Jag har ju the sims 3, men tycker faktiskt att the sims 2 är roligare, hihi :) Jag och mallan roade oss med the sims 2 igår. Gud vad kul det var och senare på kvällen kollade vi på den senaste Wallander filmen och mallan var lite rädd...

Idag ska jag nog träffa lille mallan igen och kanske spela lite the sims 2 och förhoppningsvis bada :) Det lär bli nice. Men nu får jag allt gå och klä på mig och laga lite lunch till mig och vicke! Vi hörs :)


underbart.....


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0