HE HE

Hej, lite dålig uppdatering, men det ska bli bättre! Jag lovar.
Jag tänkte berätta lite om gårdagen då jag och Malin åkte in till stan för att kolla på Niclas Wahlgren (mobba oss inte, hihi)
Vi stod typ precis bakom bänkraderna och lyssnade till Niclas musik när jag plötsligt utbrast:
"Kolla Malin! Där kommer Laila Bagge!!!"
Småtöntiga som vi är går/småspringer vi bort till den sidan där hon hade satts sig och det slutar med att vi står typ tre meter ifrån henne och kan inte sluta titta. Hahahah, så fåniga vi var.. Efter ett tag hade även många barn fått syn på henne och gick fram och frågade om autografer och Malin och jag ville ju sååå gärna få ett kort tillsammans med henne, hahahah! xD Men vi vågade inte gå fram... Det var inte förrens efter spelningen då Niclas skulle skriva autografer som vi vågade oss fram, hihi. Så nu har jag både Niclas Wahlgren och Laila Bagges autografer, haha! Fånigt ju :)

där sitter Laila med sin ursöta son Liam i knäet

Niclas!! :)

Niclas :)

Laila :)

JAG & LAILA BAGGE!!! MOHAHAHAH

Lailas gulliga autograf ♥

Niclas (lite mer slarviga) autograf :)

_____________________________________________________________________________________________

Jag får ju inte glömma att berätta om idag med! Jo det var så här att en viss liten Elin Eriksson var hemma och flumade hos mig idag, och det var extremt flum! Vi bakade, flumade, lagade mat och flumade helt enkelt ännu mer och imorgon blir det en repris, fast tillsammans med Mallan då :)

 

hahahahhaha!!!!!

TÖNTARNA #1!!! ♥



Kommentarer
Postat av: Elin

niiiiiiiiiiiiiiice vi e :D

2010-07-29 @ 15:29:26
Postat av: olivia

fin blogg du har :) alltså fattar du att det typ är 23 dagar tills vi börjar nu, jag har panik! :O vet du om man får veta vilken klass man hamnar i innan man börjar, för jag har inte fått något än iaf? :)

2010-08-01 @ 13:25:27
URL: http://oliviasblogg.devote.se

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0