You can see my heart breathing

Åhhh jag vill verkligen spola tillbaka tiden just nu!!! Vill ni veta varför ? Det är klart att ni vill..

Det började såhär..... Vi hade hemkunskap. Vi skulle göra kycklingsoppa. Läraren säger att vi måste vara NOGA med hygienen eftersom att kycklingen kan innehålla farliga bakterier. Jag bestämmer mig för att inte röra kycklingen. Malin ber mig att hjälpa henne att ta upp en kycklingfilé (jag har allstå glömt vad jag lovade mig själv.....). Jag tvättar mig inte efter. Sedan äter jag bröd. Och nu kommer jag få salmonella. Kul.

Åhhhhhh hata detta!! Men egentligen så tror jag inte att det är någon fara eftersom att svensk kyckling brukar vara ganska ren och alla säger att det inte är någon fara. Så jag får väl hoppas på det bästa nu .....

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0