Studiedag

Jag ska spendera min studiedag med huvudet nedtryckt i en bok.... Jag har redan försökt att lära mig saker men det går inte!! Jag ska lära mig nästan allt om judendomen utantill!! Det är redovisning imon och man ska typ kunna allt utantill, men det kan inte jag. Just nu så rinner bara tårarna för att jag vet att hur mycket jag än pluggar så går det inte.... Jag tror att jag lär mig, men i slutänden så känner jag att jag inte har lärt mig något iallafall. Det spelar ingen roll att jag tänker positivt för jag lär mig inget ändå. Jag suger i skolan och har alltid gjort. Jag har ingen framtid och kommer aldrig att få någon... Det skulle vara ett under om jag kom in på någon linje på gymnasiet över huvudtaget......

just nu är det snöstorm ute med...


Kommentarer
Postat av: Emilia

Man måste ha rätt inställning och börja i tid vännen! Jag vet ju att du är duktig, du måste också tro det själv!



Kramar!

2010-01-27 @ 19:52:15
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Lovisa Folkesson

Men nu är du väl negativ Julia, klart du kommer klara dig bra i framtiden. Misslyckas gör man då och då och det kommer man nog aldrig i från men huvudsaken är att man är frisk och har en familj som älskar en i alla väder!

2010-01-28 @ 19:42:01
URL: http://sigurdsdotters.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0