Snön har gjort cameback

Hejsan igen.. Lite dålig uppdatering, men skitsamma.
Dagen på det nya året började jättebra :) Jag sov till 11 och tog det mest lugnt hela dagen. Jag träffade Malin, hon kom hit och vi fjantade och sjöng lips. Senare på kvällen åkte jag hem till henne, vi kollade på tv och satt vid datorn ;) mkt trevligt. Sen skulle jag hem... Det tog typ en halvtimme, haha.

Jag har nästan precis vaknat nu. Mamma väckte mig för att vi snart ska på kalas i Sörby. Jag var sååå trött, men jag läste ett kapitel i min gossip girl bok för att vakna till lite hehe. Nu sitter jag vid den nya datorn (y) och dricker varm choklad. Ska nog snart ta en macka med. Ses snart!


hmmm, denna bilden hittade jag, haha!! Adam Vicke och lilla Stella (L)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hihi, söt bild! Var det Andreas kalas ni var på eller?



Kram

2010-01-03 @ 13:03:38
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Vic

hahaah XD vf tog du den bilden xXDXDXD

2010-01-03 @ 13:09:47
URL: http://vickecrazy.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0