Se upp i backen!!!

Idag bar det av till Resmobacken. Det var jag, Malin, Vicke och Cajsa. Vi hade jättekul tills våra pulkor gick sönder.... Jäkla skit!! Det var inte så mycket snö i backen så det var en massa gräs och stenar som stack upp, och självklart så kör vi över en sten..... Vår nya fina dubbelpulka är nu ganska död :(. Men vi får snart en ny, det är ju iallafall positivt och så får vi vänta tills det snöar lite mer så hela backen blir täckt med snö. De har varnat för Ölandsfåk. Haha synd. Den senaste fåken var när jag var två år och nu är jag ju några år äldre.... Hoppas det blir Ölandsfåk och att skolan måste stänga, mohahahahaha!!! Jag vill bli insnöad, men ändå inte haha!

Just nu längtar jag efter min livet enligt Rosa serie som jag har beställt från cdon. Den borde ha kommit idag.... Men den kommer väl imon. Jag älskar livet enligt Rosa serien!!! Den är mycket bättre än Rosa the movie. Hoppas den kommer imorgon. Då ska jag titta på den :D Men nu ska jag "joina" Malin och Vicke. Bye!


jag i Bulgarien 06. lillis är i bakrunden.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Hehe va söt du va :D<3

2010-01-05 @ 19:44:33
URL: http://kajjsanilsson.blogg.se/
Postat av: kajsa

äach julia va bara tyst:P<3

2010-01-06 @ 10:39:14
URL: http://kajjsanilsson.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0