Prova inte att vispa matlagningsgrädde

Ja precis... Vispa inte matlagningsgrädde i brist på vanlig grädde, det går inte och jag och Malin lärde oss något nytt. Haha kul var det iallafall. :)

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera de senaste veckorna, men jag ska bli bättre igen. Jag lovar.
I eftermiddag drar jag till köpstan och köper nya vinterstövlar med mamma. Jag hoppas även på att hitta något snyggt i klädväg, öronhängen och kanske en ny parfym. Annars ska jag nog inte göra så speciellt mycket. Bara ta det lugnt och njuta av helgen.

Inte nu på tisdag, men nästa tisdag börjar nationella proven i svenska..... Usch jag vill inte detta..... Men jag får helt enkelt härda ut det, hur det än kommer att gå.....

flumbild på mig och emelie :)


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0