Nu blir det skridskor hela helgen!

Bara för att jag ska åka skridskor hela helgen!!! Gud vad kul det ska bli :D!!! Först imon med en massa från klassen + Vicke. Jag ska försöka ta någon bild. På kvällen imorgon åker vi nog med Cajsa och på söndagen, men jag tror att även Malin skulle med då ? :P

Skoldagarna har varit sega och jag har känt mig ganska frånvarande, haha!!! Det ända roliga är snöbollarna :D Hoppas att jag kan vara lite mer närvarande nästa vecka iaf.... Aja nu ska jag duscha och längta efter morgondagen!




mina skridskor som jag köpte idag efter skolan. snygga va ? jag älskar dom iallafall.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ha så kul kylan!

2010-01-09 @ 15:18:02
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0