Hej...

Jag är slö, mycket slö! Orkar ingenting, sover bort halva dagarna... Såhär ser mitt liv ut just nu... Men visst. Det är ju skönt med lov och då menar jag RIKTIGT skönt... Men jag har ju kunnat göra lite mer vettiga saker.. Jag har faktiskt varit ute och gått några gånger för att bli av med all julmat m.m. och så har jag läst ut en bok på tre dagar. Haha nytt rekord för mig faktiskt. Jag är ingen "bokläsare" om man säger så... Jag hatar att läsa, men det verkar som att jag har fått in läsarsuget, måste läsa!!! Haha, gutt!!

Jag har börjat tröttna på min blogg.... Asså inte själva bloggen utan designen. Jag vill göra om den lite.. Så det är väl dags att börja, om det går något vidare ;) hoppas på det. Ciao


jag och alma, när vi där på kalas i lördags.


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0