SPORTLOV!!!

Finally sportlov! Jag har längtat ihjäl mig och nu är det äntligen här!

Jag vet att det har varit lite dålig uppdatering, men jag har inte haft tid och sen så är min dator skitseg så den ska "blåsas" snart.

Ikväll ska vi på kalas, hahaha. Alla tycker att jag är på kalas hela tiden, men så är det. Det är Johannes som ska fira födelsedag tillsammans med sin pappa så det blir kanske endel folk, om dom inte har delat upp släkten så det blir två kalas, men jag vet inte. Jag får se helt enkelt. Nu har jag precis hittat en bra kalas outfit. Det tog typ 1000 år innan jag hittade något att ta på mig -.- , men nu har jag hittat något som jag tycker är snyggt.

här är min outfit (jag vet att de är fula bilder xD)

kjolen kanske många tror är ny, men jag har nog haft den i nästan två år... Jag har bara inte velat använda den för att jag har tyckt att jag är för tjock (vilket jag fortfarande är) men aja, det får jag leva med.

 

Ha en bra lördag!

puss!


Kommentarer
Postat av: Emilia

åhh, jag skulle också behöva lov...!

2010-02-22 @ 17:49:41
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0