Sova ?

Varje gång det har varit lov och det är dags för skola dagen efter så har jag alltid svårt att sova... Jag blir aldrig trött. Jag försöker med allt, som bl.a läsa böcker, tidningar eller kolla i skolkataloger, men inget funkar. Jag kanske måste läsa mer? Jag ska iallafall göra ett försök. Jag ska läsa, läsa och läsa i min gossip girl bok tills ögonlocken stängs, man kan ju hoppas på att det gör de tillslut iallafall. Apropå gossip girl så har jag bestämt mig att läsa ut hela bokserien. Jag är nu nästan halvvägs på den fjärde boken av tolv. Jag känner mig ganska stolt, för jag har aldrig hittat någon bok som jag tycker är speciellt bra. Förutom twilightserien då ;). Men gossip girl passar mig i smaken ;). Men annars gillar jag deckare och kriminalserier, eller vad man säger. Aja, usch nu måste jag försöka att lägga mig snart..... Det är ju skola imorgon, somsagt.....

Godnatt på er!♥


här är boken som jag läser nu ;)

här är hela serien ;)


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0