Snart helg.....

Snart. snart, snart är det HELG!! Gud vad underbart!!! Men det värsta är ju att jag måste plugga..... Som vanligt..... Vi har hemkunskapsprov på måndag!!!! Åhhh jag hatar att plugga över helgen.
Idag har det inte hänt något speciellt i skolan.. Jag skrev prov. Hoppas att det gick bra.... Annars är jag så kööööörd. Våra lärare är fortfarande sjuka. Hahah våra klassföreståndare ligger på sjukhus xD den ena ska operas men den andra har jag ingen aning om vad den gör på sjukhuset... Hela veckan har varit full med vikarier. Det är ändå ganska skönt. Hahaha.

Nästa vecka är det nationella prov och jag är död. Bye.

Svensson & jag (L)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tummen ner för nationella (n)

2010-02-04 @ 16:37:53
URL: http://emelienordquist.blogg.se/
Postat av: Elin

lätt att de e tummen ner! fan de e två till å me xD

2010-02-04 @ 21:17:49

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0