Plugg

Hejsan! Detta blir ett kort inlägg med en resumé av dagen.

Idag hade vi en så kallad "ÖMSA dag". Jag har ju skrivit att vi har haft ÖMSA innan, men då var det i  en hel vecka. Jag stör mig väldigt mycket på ÖMSA för det finns inget att göra och jag har inte fått något gjort heller.... Det beror på att jag inte ligger efter med något...


Just nu pluggar jag inför So-provet imorgon. Hoppas att det går bra, men det var ju inte så speciellt avancerat precis. Det är två frågor:

Vilken religon skulle du vilja tillhöra, varför?

Vilken religon skulle du INTE vilja tillhöra, varför?


Som ni kanske märker så är det mest "egna åsikter frågor" som man ska besvara, så då behöver man ju inte plugga järnet på religonen vilket är skönt.

Men nu måste jag fortsätta! Bye.

gamla goa tider, de! :)


 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Lycka till på provet!! Kram

2010-02-03 @ 08:55:24
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0