Ny dator!

Hejsan! Idag har vi varit i Sörby hos Alma och Ester. Där var det ju full rulle som vanligt, hihi. Snart så ska vi väl iväg till mormor och morfar och äta middag. Det blir riktigt nice. Hoppas på god mat bara!

Just nu sitter jag och äter marabouchoklad som jag egentligen inte alls behöver, men det är såå svårt att motstå! Usch, idag har jag verkligen ätit för mycket godsaker denna vecka.... -.- men jag får väl helt enkelt skylla mig själv!

Angående rubriken så har jag en ny dator, eller ja, på sätt och vis iallafall. Det är fortfarande samma dator, men den är ominstallerad på nytt igen, så den är så gott som ny! Tack så jätte mycket Peter! Som var snäll och fixade det åt mig :)


en konfa-bild. när jag hämtar min bibel ;)


Kommentarer
Postat av: Emilia

det var ju på tiden! den var ju helt cp, datorn alltså hehe!

2010-02-27 @ 12:54:24
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0