No lektion

Hejhej. Just nu sitter jag på no lektion och det suger..... Jag fick lite ryck för en stund sedan för att min laddare till datorn inte fungerade och det var bara 17 minuter kvar på batteriet!!!! OMG, men det var bara strömmen som inte var igång i kemisalen, hahaha!! Damp för ingenting helt enkelt..

Vi har grupparbete. Det är jag, Rebecca, Ökke och Erik som jobbar om abort och sterilisering typ... Haha vi vet typ inte vad vi jobbar om riktigt, men aja, det löser sig säkert snart. Nu får jag väl återgå till verkligheten, bye!!

Ni får inte glömma att det faktiskt står JULIA på alla almenackor idag :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Grattis!!

2010-02-16 @ 15:02:05
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0