I ♥ MUSIC

Hello! Helt sjuk dag idag, för alla lärare var sjuka. Eller ja nästan alla iallafall. Vi har flyttat provet tills imorgon. Tur det, fast jag skulle lika gärna kunnat gjort det idag, men aja skitsamma. Nu har jag ju en chans att få det ännu bättre ;)

Vi hade ju ingen vidare musiklektion idag eftersom att vår lärare var sjuk. Men vi hade skoj iallafall. Jag har ett klipp på när jag spelar trummor. Jag kanske inte är den bästa, men jag är stolt över mig själv att jag klarar åttondelskompet. Musik är nog det roligaste ämnet som finns. Jag kanske inte är den bästa, men det är kul att lära sig en massa olika instrument.
På lågstadiet och mellanstadiet sög jag på musik. Men jag tror att det berodde mycket på vår lärare som aldrig lärde oss något? Men från och med åttan, då vi började med musik har jag lärt mig jättemycket. Det beror nog mycket på den nya musikläraren. Hon är jätteduktig enligt mig. Hon gör musiklektionerna roliga och lärorika, vilket är hur bra som helst. Men aja nu får jag väl plugga lite tror jag :)

haha....

(L)

 

hihi här är klippet. jag vet att det är jättefånigt. men aja det är min blogg och jag får bjuda på mig själv hur mycket jag vill ;D


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hihi, du är säkert bättre än många!!

2010-02-03 @ 17:23:31
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: Elin

haha totally azuum hottentotten xD <3

2010-02-03 @ 18:29:37
Postat av: Emelie

jätte duktig ;)

2010-02-03 @ 19:45:08
URL: http://emelienordquist.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0