Hos Malin

Hejsan alla vänner! Just nu sitter jag hos Malin. I hennes rum faktiskt ;) jag kollar på när hon rensar eller rättare sagt städar sin gaderob.... Vilket nöje.... Hahah. Men när hon är klar så ska vi våga mitt hår, eller vad man säger. Det ska bli kul å se hur det blir. Jag har aldrig gjort något sånt förut ;) Om det blir riktigt fint så ska jag se till att jag köper en sån tång ;) Jag lägger in en bild sen.
Ikväll ska vi åka tefat. Asså jag och Malin då. Förra gången vi åkte så kom vi hem utan några större skador iallafall.

Skolan idag var helt OK faktiskt ;) Det började med hemkunskap och vi fick laga vad vi ville med köttfärs och idag jobbade jag med Matilda. Vi valde att göra köttfärspaj med en taco-twist :D Den blev jättegod faktiskt ;). Efter hemkunskapen hade vi SO och vi genomförde vår redovisning om judendomen! Äntligen! Gud vad skönt att få den ur världen och det gick ganska bra enligt mig iallafall. Sedan hade vi lunch, språk, slöjd och matte. Det blev ganska lugnt och skönt på eftermiddagen faktiskt. Hahaha jag mååååste bara tillägga en sak innan jag avslutar inlägget!! Det var så här att jag och Matilda gick till ICA innan matten och köpte ett åttapack med cocosbollar. Så fick fick fyra var...... Och nu har jag dåligt samvete. Jag smällde i mig FYRA cocosbollar!!!! Jag är ju redan tjock som jag är så jag behöver ju knappast klämma i mig fyra cocosbollar. Men aja. Kul hade vi iallafall.

Men nu ska Malin våga mitt hår! I'll be right back!



facelook


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0