Fläta en liten fläta

Såhär såg jag ut idag. Världens sötaste Emelie har gjort flätan :).

Idag hade jag verkligen en dålig hår-dag så Emelie fick fläta mitt hår efter idrotten... Tur att jag har henne ;)

Det är sååå skööönt med helg nu!! Jag ska verkligen ta det lugnt hela helgen, förutom söndag, då jag måste plugga hemkunskap.... Åhh allt detta pluggande tar död på mig! Jag blev sugen på chokladbollar nu.... Undra om jag ska gå ner och göra en dubbelsats nu? Hahaha mums!

Trevlig helg på er alla!


Kommentarer
Postat av: Emilia

åhh, gott med chokladbollar!! men jag ska äta lite chips sen..!



ha det så skönt i helgen!



kramsi

2010-02-05 @ 19:32:28
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0