VITT ÖVERALLT

Idag åkte jag och Vicke hem till pappa för att fira lite jul hos farmor och farfar i Kastlösa, men eftersom att nästan alla vägar har snöat igen så fick vi ta världens omväg... Vi var tvungna att ta oss upp på den övre vägen eftersom att kustvägen i stort sätt är igensnöad, så vi fick köra ända bort till Stora Frö för att kunna ta oss upp på vägen mot Vickleby för att komma upp på den övre vägen. Så ja, det blev en liten omväg där, hehe.

Trots att snöovädret har totalförstört min jul så måste jag ju ändå säga att jag är väldig tacksam för att vi löste det mesta på ett ganska bra sätt och att jag fick superfina julklappar.  Men jag hade absolut ingen julkänsla någon gång, fast jag försökte att hålla humöret uppe ändå..

Jag sa ju att jag skulle fota mina julklappar, men det har jag inte gjort än, haha! Men min favorit hann jag knäppa ett kort på, så här får ni den och resten får ni se någon annan dag! :)


en ring från Guldfynd by Kenza! Jag blev verkligen överlycklig!!

min jul-outfit :)
tröja - bikbok
kjol - hm
tjocka strumpbyxor - hm


Kommentarer
Postat av: rebecka

Ååååh den snyggaste ringen med ju!

2010-12-25 @ 21:41:16
URL: http://rebeckajj.blogg.se/
Postat av: julia svarar!

hihi, jag vet :D

2010-12-25 @ 21:44:33
URL: http://juliamariaolsson.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0