JULAFTON

God Jul på er! Jag är överlycklig att det äntligen är snö på julafton, men mindre lycklig över att det är snöstorm ute och vi inte kommer någon vart... Vi skulle egentligen åkt över till östra sidan och firat jul med våra kusiner, men p.g.a snöstormen så får det bli en jul hemma hos oss eller hos mormor och morfar, men det blir nog bra ändå tror jag!
Imorgon ska jag och Vicke hem till pappa och fira jul hemma hos farmor och farfar och förhoppningsvis så kommer vi iallafall fram till dom. Usch, dumma snöstorm!!!!!!
Just nu sitter jag hos mormor och morfar, vi har precis haft grötfrukost tillsammans med dom och snart åker vi hem igen för att göra oss iordning för julen :) Nu hoppas jag på många, fina klappar. Bilder på det jag har fått kommer nog upp här någon gång snart.. I promise.

bjuder på en bild från julafton 2006, haha. Enjoy!

GOD JUL PÅ ER ALLA! ♥


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0