FIGURE SKATING

Idag har jag och Olivia varit i resmobacken och det slutade med att vi nästan dog p.g.a ett halvmeters högt gupp som vi råkade köra över i världens fart... INTE KUL. Vi höll även på att frysa ihjäl.. Åhhh, dumma resmobacken, jag ska aldrig åka dit någon mer gång! (ironi såklart).

Nu ska jag gå ner och koka lite varm choklad att ta med till isbanan. Jag älskar verkligen att åka skridskor, men jag är ju verkligen inte världsbäst, men kul är det och vi åkte i över två timmar igår, vilket var riktigt kul! Ikväll blir det ännu längre, haha!

Hörs!


THA GANG



Kommentarer
Postat av: Lilliz

Du har ju inte frågat fotografen,,om publicering av foto!!! =)

2010-12-29 @ 17:41:16

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0