2010, VILKET ÅR!

2010, vilket år! Det har nog varit det bästa året på väldigt länge. Allt började med att jag gick in på min sista termin i grundskolan, åkte till Kreta, slutade 9an, hade ett underbart/varmt sommarlov, började gymnasiet på samhälle/media linjen på Stagneliusskolan, hamnade i världens bästa klass, mycket plugg, vi åkte till stockholm tillsammans, fick jullov. Ja detta var en liten snabb överblick på de allra största händelserna som hänt under detta år. Och nu är det snart slut, vi får hoppas på att 2011 blir minst lika bra, om inte ännu bättre! TAGGA!



















Kommentarer
Postat av: rebecka

men hej där va ju en väädligt snygg bild på mig -.- haha. FÄRGA HÅRET BLONT!!

2010-12-28 @ 23:46:12
URL: http://rebeckajj.blogg.se/
Postat av: julia svarar!

hahah, nä jag tänker inte färga håret blondt :D

2010-12-29 @ 17:18:01
URL: http://juliamariaolsson.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0