Tired..

Hola, me llamo Julia, cómo te llamas? Yeeeahhh! Jag äger så jävla hårt på spanska alltså! hehe, nooot.
Idag fick jag allt en liten sovmorgon, började 09:50, de ni! Fast var tvungen att ta åttabussen, för om jag hade tagit niobussen hade jag kommit försent..... Så då hade man en timme tillgodo i Kalmar på morgonen.
Jag och Olivia hängde med Erica och Linda till Jenny Nyströmskolan som är ganska cool, fast det är många dörrar som man måste öppna hela tiden och lite tråkiga korridorer, haha jag tyckte att de påminde om ett sjukhus, haha :)

När vi väl gick tillbaka till stagg var det bara att hämta våra matteböcker för att sedan gå till tullen
för att ha matte -.- jag hatar tullen! Så jävla onödigt att vi ska behöva gå dit och ha lektioner... Efter matten var det redan lunch, efter lunchen hade vi två timmar och 20 minuters medieproduktion. Vi lärde oss grunderna med photoshop, really niice alltså! Sista lektionen var svenska där vi skulle göra något jävla referat om en text som handlade om snus :S aja, nu vet jag endel grejer om snus iallafall!

Nu är det dags för fångarna på fortet!, det ni!

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0