Tiden går fort när man har roligt..

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag nu... Jag har inte haft tid helt enkelt.... I lördags satt jag barnvakt åt mina små kusiner och igår var jag med Malin och hon sov över här tills idag ;) Hihi, jag har helt enkelt haft fullt upp :) Men nu ska jag ta tag i bloggandet igen.

På onsdag ska jag, Malin, Rebecca och Elin gå och kolla på Vampyrer Suger (en parodi av twilight-filmerna) och den verker så sjuuukt rolig, he he... Så det kommer nog att bli veckans höjdpunkt skulle jag tro ;) Jag är såå extremt dålig på att komma på vad jag ska skriva, så jag avslutar detta inlägget nu.

funderar också på att färga håret.. inte så jättemörkt som innan, utan typ samma hårfärg som jag har nu ;) bara för att mitt hår ska se lite fräschare ut och sen skulle jag nog behöva klippa mig lite också....

hm ja.. tro det eller ej, men såhär mörkt var mitt hår i vintras ;)


Kommentarer
Postat av: Patrik sander

fy vad söt du är;)*

2010-12-20 @ 18:37:26

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0