Skola imon..

Helgen har gått extremt fort! Jag är så trött och ser inte alls fram emot skolan imorgon... Prio 1 är iallafall att byta mattegrupp..

Igår gjorde jag inget speciellt, softade mest. På kvällen stack mamma, henke och adam på ladugårdsfest i sörby med husvagnen. Jag och vic valde att stanna hemma.. När jagoch vicke skulle sova började det dunka jättehögt, som om någon stampade i golvet med all kraft och vi har inte en aning om vad det skulle kunna vara. Det var så sjukt läskigt så jag skakade jättemycket, hehe :P.

Idag var vi i stan. Jag köpte lite idrottskläder och en sjal. Vicke köpte också idrottskläder ;) På vägen hem från stan köpte jag en ben&jerry, half baked, mums!!! Ja har redan börjat mumsa lite smått på den, men ska äta lite mer senare, hehe. Nu hade jag tänkt att fixa naglarna, dom ser rent utsagt fördjävliga ut just nu, senare ska jag duscha och ännu senare måste jag sova eftersom att jag måste gå upp vid sex imon -.- hata, hata, hata. Men aja måste verkligen fixa naglarna, bye :)


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0