Klara, färdiga, gå!

Imorgon börjar skolan igen... Tiden går alltid så fort! Men jag måste faktiskt säga att det ska bli skönt med ett miljö ombyte, jag är så jävla trött på skansen så det inte är sant! Nu börjar jag åk 1 på Stagneliusskolan.. Det kommer nog att bli ett ganska hårt år, men så är det ;) jag hoppas på att det blir bra och att klassen är bra, för det finns ju en risk att det bara är bratz i klassen, haha :) man vet ju aldrig med stagg alltså!
Jag börjar 09:00 imon, men jag måste ändå ta sju-bussen, för om jag tar åtta-bussen lär jag komma försent och det vill man verkligen inte göra! Så jag får gå upp strax innan sex imon då! (Y) känns sådär..... Efter skolan tänkte jag ta en sväng på stan och köpa lite träningskläder, skrivhäften och pennor och skitmen, nice!

Jag måste bara säga att jag kommer vara såå jäävla nervös imorgon!!!!


hejdå skansken.........





Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0