Kastlösa

Hej igen! Ja somsagt... Jag cyklade till Kastlösa idag och det var motvind!!!! Ärligt talat... Jag trodde att jag skulle dö eller något?! Men tillslut så var jag äntligen framme hos Elin och vi fånade oss endel och tog massor med bilder som jag kommer att lägga upp nu ;)

När jag kom hem från Elin för någon timme sedan så fick jag min födelsedagspresent av pappa och Jessica. Det var nya högtalare till datorn och dom är verkligen mycket bättre än dom gamla! Tack så jättemycket!


elin :)

hihi :*

detta skulle bli en "normal" bild, men som vanligt så kan jag inte hålla mig för skratt!

haha, bilden är tagen precis efter den som är ovan :D


HA HA!




alltså, vi garvade ihjäl oss åt varje bild, haha ursäkta vår humor..

STAMP ON ELIN!


den här bilden alltså, HA HA!!!

misslyckad "karate kid"


öhm? ja.....

mimmi och jag försökte med "karate kid"-grejen :P

sen körde vi "tha buddha-style" hahah, kolla mimmi, jag döööör!!!!

alltså benen är ju helt cp på båda två xD

HAHAHAHAHAHA!!!

_________________________________________________________________________________________

Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, hehe. Men som ni ser så levde vi i stort sätt på Elins studsmatta idag. Vi åt till och med vår lyxiga gourmetmiddag där ute, men den fick genast avbrytas då getingarna invaderade vår lyxiga mat som bestod av chicken nuggets alá guldfågeln, med ris, sweetchillisås och Elin hade ju såklart HPS-sås (hahah) på sina nuggets. Vi fick helt enkelt fly in i huset och äta som vanliga människor vid köksbordet samtidigt som vi kollade på kungafamiljen i Hey Baberiba! :)
Helt enkelt en lyckad dag!


Kommentarer
Postat av: Elin

ÄLSKA OSS! :D <3

2010-08-11 @ 22:17:14
URL: http://ninesimplerules.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0