Hold on

Hola!!

Skoldagen idag var helt underbar, man känner verkligen hur gemenskapen börjar krypa fram :)
Jag är jättenöjd med klassen och tror att vi kommer ha tre roliga år framför oss.

Idag hade vi ett hörförståelseprov i engelska som ägde rum i "kyrkan" (alltså staggs aula, hehe). Provet hade vi tillsammans med den andra mediaklassen, SP10E. Precis innan vi skulle börja skriva ringer Malins (en go tjej i min klass) mobil och hon har inte stängt av ljudet, det ringde jättehögt och hon fick inte upp mobilen. Hahaha fyfan vad jag skrattade, jag dog typ. Det var grymt kul :)

På bussen hem satt jag med Olivia och då var det två tjejer som satt framför oss och plötsligt vänder dom sig om mot oss och säger på skånska "Tjejer, har ni en mobiltelefon som vi skulle kunna få låna? Vi måste ringa och vi kan betala vad det kostar" Jag och Olivia hoppade typ till när dom frågade oss, HAAH! Men Olivia lånade iallafall ut sin mobil till de skånska brudarna och efter det satt vi typ och fnissade i fem minuter eller nått.

Imorgon kommer det att bli en hård dag...... Men det är ju fredag iaf! :D Vi hörs! :)


A memory i'll never forget, ♥


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0