Fångarna på fortet

Idag kan man inte säga något mer om att det var en händelserik dag! Fyfan vad kul de va eller...
Bara så alla vet får man inte trampa sönder gräset på fredriksskans, om man gör det kan man bli jagad av vaktmästare kenneth! Inte bra.. Så tänk på det nästa gång.

Lunchen idag var helt awesome! Det var "rock n' roll" i matsalen med korv, mos och pucko! :D Som vanligt sitter jag med olivia och vi skrattade i stort sätt hela jävla tiden, hehe. Jag trodde att det skulle ske en liten "olycka" under skrattanfallens gång, men jag hade tur :D.

Nu börjar snart fångarna på fortet, love it! Jag är så glad att det har börjat igen! ;)
Imorgon börjar jag 09:50 gött. Har även min första medieproduktion, spännande, men slutar halv fyra.... Sånt é livet, bye! :)


en radombild från skolan helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Julia

Ni borde blivit varnade innan, vaktmästaren är verkligen inte att leka med. Har haft fler händelser med honom, han skäller tom ut lärare :O

2010-08-30 @ 21:37:47
URL: http://www.staggnist.blogspot.com

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0