ÅNGEST!

Alltså jag måste vara allvarligt sjuk eller något?! Jag fattar inte hur jag ens vågar att börja tänka på skolan, men ja, så är det! Jag har redan ångest inför skolstarten..... Redan och det är tre lååånga veckor kvar.. TRE veckor!!!!! De tre veckorna kommer att gå så satans fort bara för att jävlas med oss stackars ungdomar som måste gå i skolan, eller ja. Jag måste ju inte gå i skolan, gymnasiet är ju valfritt. Men enligt mig så borde man faktiskt välja att gå på gymnasiet, för om man har klarat av nio år i grunskolan kan man lika gärna härda ut i tre år till, för då får man ju en "liten" utbildning iallafall, vilket kan vara bra.. Jaja, jag antar att ingen bryr sig om mina extremt "intressanta" åsikter så jag börjar snacka om något annat istället.

Idag var min kära lille vän Elin hos mig. Vi gjorde allt ifrån att kolla på tv till att bada och laga mat. Vi är så duktiga! *host*. Jag vet att jag kommer att sakna Elin och MÅNGA andra av mina kära vänner, men vi växer upp och livet går vidare, men bara för det så ska vi inte tappa kontakten! Det skulle vara det värsta av allt! Nä usch... Jag vet att jag kommer att sakna min gamla klass mycket många gånger, det är sånt man märker ju mer man är borta från dom. Nu är det ju sommarlov och då är vi ju vana vid att vara ifrån varandra, men nu kommer det att bli det en evighet... Nä nu måste jag sluta snacka om detta alltså, haha, jag känner mig så extremt töntig. Hihi. Nu ska jag försätta att tagga inför rixfm imorgon som spenderas tillsammans med ett gäng underbara människor!
Godnatt!



den här bilden kommer att väcka många minnen i framtiden..

likaså den här bilden.. love you!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0