Weekend

Skönt med helg, men det är synd att den snart är slut.. Imorgon är det söndag och då blir det plugg... Sedan är det dags att ladda upp för en ny skolvecka... Igen.. Jag börjar tröttna på detta nu, fast det är ju snart sommarlov. Tiden går otroligt fort. Min syster har precis fått reda på att hon kommer att gå 7a.. Jag kommer själv ihåg när jag skulle börja sjuan och träffa den nya klassen, det kändes som igår typ.. Snart är det dags att splittras. Gud jag kan inte tänka på detta mer nu..

Just nu sitter jag här hemma tilsammans med vicke och malin, vi lyssnar på hög musiik ! :) usch, jag börjar redan blir trött... Men aja. Ha det bra, bye!


gölligt :*


Kommentarer
Postat av: Linn

man ser nästan min lägenhet på bilden , hööh :D

2010-04-18 @ 11:04:06
URL: http://inezway.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha long time ago ;D

2010-04-18 @ 15:22:40
URL: http://emelienordquist.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0