STATUS: Städning/rensning av Victorias rum

Min lillasyster Victoria är väldigt duktig på att stöka ner och nu har hon fått i uppdrag att städa/storrensa hela sitt rum. Hon har alltid velat renovera sitt rum (vilket jag gjorde för ca två år sen lr nåt) men eftersom att hon inte är så duktig på att hålla iordning så har hon inte fått renovera än.
Jag tycker att det är ganska kul med inredning, så jag har kommit med lite förslag på hur vi ska göra med Vickes rum och jag längtar tills vi ska renovera det, hihi. Jag älskar slutresultat. Men det är ju hon som bestämmer hur det ska bli, men jag hoppas på att hon tar med sig lite av det jag har sagt ;) Här kommer bilder på hur det såg ut när vi skulle rensa bokhyllan... Jag hoppas att ni inte svimmar......


hmm, ja allt detta har tydligen fått plats i....

..... den här bokhyllan
och efter 100000 års rensning av alla saker blev slutresultatet såhär...

riktigt nice..


Kommentarer
Postat av: mammi

Herregud!!!! Är d verkligen samma rum???!!! Vad snyggt d blev :)

2010-04-07 @ 14:21:30
Postat av: vic

jag fattar inte hur jag fick plats med allt jävla skit XD

2010-04-07 @ 18:59:56
URL: http://vickecrazy.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hehe, det var väl på tiden! Hoppas rummet blir fint efter renoveringen! :D



Kram

2010-04-07 @ 21:44:58
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0